måndag, september 04, 2006

Meditativ energi


Idag har jag varit hos min sjukgymnast och fick kroppsbehandling. Det var skönt och rogivande. Jag kom ner i något slags mjukt meditativt tillstånd och låg stilla, stilla och hade nästan svårt att väcka upp kroppen igen. Efteråt satt jag på en bänk i solskenet och bara var. Gick vidare och tog tuben till city. Klockan var bara 10.30 och det var bara några få affärer öppna men det kanske var tur för mig. =)

Skulle till Hälsokostbutiken som skulle öppna klockan 11.00 men när den fortfarande inte öppnat 11.10 tröttnade jag och gick till butiken i Gallerian istället och där hittade jag det jag skulle. Naturligtvis gick jag ner till skobutiken och naturligtvis såg jag ett par stencoola sneakers. Provade dem och de satt bra. Priset, priset... hm ja. Och jag som INTE skulle köpa några extra kapitalvaror den här månaden! Det kunde jag inte hålla så då var det lika bra att köpa de där snygga örhängena för en 50-lapp också. Jag kan ju inte använda dem än eftersom jag fortfarnade har provörhänge i och de ska sitta i mina örsnibbar två veckor till.

När jag kom hem åt jag lunch och tro det eller ej, jag somnade och sov jättegott. Var så himla trött eftersom jag bara sovit ca 6 timmar under natten.

Jag gjorde mig klar för körövningen och åkte iväg och sjöng. Det är ju så roligt! Och jag blir så glad! Fick en enorm energi och kunde inte stå still.
Veeeiiii!!!! Musiken i mitt huvud vill inte tystna!

and I Like it! =D

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem