tisdag, september 26, 2006

På väg


Det hela har lugnat sig och jag har inte hört något mer från...han. Så förhoppningsvis är det utagerat.

Idag har de borrat och monterat upp portkoder, inte en dag för tidigt om du frågar mig! Installationen är inte riktigt klar än, antar att vi även ska få porttelefoner installerade i lägenheterna och det tar väl ett tag.

Idag har jag ätit lunch på Café Pladder i Vinterviken med A och lille Leo. Han var sprudlande glad och lyste upp när han fick se mig. Klart, det värmer mitt hjärta. Vi promenerade till Liljeholmen för att sen åka åt olika håll. Jag hade en tid att passa, ett telefonsamtal jag skulle ringa.

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del. Jag har bokat tid i tvättstugan, jag har betalat mina räkningar och handlat. Jag har diskat och krossat ett glas... jag menar jag har dammsugit! =) Sen har jag haft ett spännande och givande samtal med min personliga coach, ett samarbete som precis börjat men som känns både roligt och intressant att få utforska.

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem