tisdag, augusti 01, 2006

Vinterviksbad


Listan till Af om sökta jobb ska vara hos dem på torsdag. Jag har tänkt att jag iaf ska vara uppe i över 10 sökta jobb innan jag lämnar in den. Så idag har jag sökt ytterligare 3 stycken.

Min kompis G ringde förut och undrade om jag ville följa med till Värmland i veckan, hon skulle åka nu i em. Jag kände att det kom lite hastigt inpå så jag tackade nej. Jag har saker jag ska fixa med. Annars hade jag följt med...


Foto: JIMMY GUSTAFSSON


Tog en promenad i mina nyinköpta alldeles för små skor (morr). Tjejen i Borgholmsbutiken sa att det var bra att köpa lite för små skor eftersom de formar sig efter foten och iom att det var riktigt skin så töjer skorna sig, sa hon. Och jag gick på det. Men de skor jag köpt åker av vilket resulterar i att jag hela tiden spänner fötterna när jag ska gå för att de inte ska halka av. Suck. Ja det är väl inte hennes fel egentligen, utan mitt eget. Jag skulle lyssnat efter mitt eget huvud och ingen annans! Men jag inbillade mig väl att hon visste bättre än jag, vad som var bra för mina fötter. Jorå, jag har lärt mig min läxa... för den här gången.

Jag har badat idag iaf och det var mycket folk vid ångbåtsbryggan ute på Rävudden. Jag låg och läste i DN och tittade på när de andra hoppade i från bryggan. Själv så gick jag i vattnet vid sidan om och efter att jag stått där och fegat ett tag så tog jag ett djupt andetag och bröstade mig ut :)

Så sköönt! Det går verkligen att vara i hur länge som helst i vattnet. Underbart!

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem