torsdag, juli 27, 2006

Adios Amigos och Amigas

På återseende Och hoppas ni klarar er utan mig ett tag. Kan ni det?? ;-) Fast det är ju inte som att jag aldrig kommer tillbaka! Såklart jag gör....

vill bara få lite medhåll här. Ok.

"Åh nej Karin... ska du åka och lämna oss här, hur ska det gå, hur ska det gå??"

Jag är hungrig och ska äta lite innan A-S kommer. Hade tänkt att köpa med mig en flaska vin men det hinner jag inte nu...

Jag har:
1. Packat nästan klart
2. Diskat
3. Gjort rent i kattlådan
4. Ställt fram kattmaten så mamma hittar den, trots att hon har tagit hand om kisse i alla år så frågar hon fortfarande var maten och påsarna ligger. Och jag lägger dem alltid på samma ställe
5. (Jädrars, jag skulle ju söka lite jobb idag! Det har jag INTE gjort)
6. nästan vattnat alla blommor
7. snart lagat färdigt min mat
8. gett katten mat och vatten

Jag ska:
1. Packa klart
2. Laga färdigt maten
3. Sätta på mig andra kläder
4. Vatta alla blommor
5. Äta mat

Varför känns det alltid som jag glömmer massa saker när jag åker bort? Så är det alltid.

Hej Hopp Öland! Here I´l come! =D

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem