lördag, juli 22, 2006

Reka Hallunda och plantera blommor



Phu, nu är jag aldelles slut efter att ha planterat mina blommor på balkongen, men fint blev det och jordig blev jag.

Idag har jag varit i Hallunda/Norsborg och rekat, kollat lite mer exakt var Riksteatern och Cullergbaletten egentligen ligger. Jag tog en sväng i Hallunda centrum också och där var det billigt, billigt, billigt. Billiga skor (farligt, men jag lyckades hålla mig i skinnet), billiga kjolar och... ja det var väl ungefär det. Tog mig till Norsborg för att kolla riksteatern från det hållet också :) Jag noterade att tunnelbanehallen/uppgången såg nästan exakt lika dan ut som i Hallunda...

Vad varmt det blev idag! Och jag hade jeans på mig! Shit. Fast nu är jag tämligen lättklädd faktiskt, iförd endast i... shorts och bikiniöverdel. Jäkligt varmt på balkongen nu, i gassande sol har jag planterat alla tre balkonglådorna så nu är det överbelamrat med blommor och jord över hela golvet.

Bild 1. Svansjön. Fotograf; Lesley Leslie-Spinks
Bild 2. Vet ej vilken föreställning. Fotograf; Urban Jörén

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem