tisdag, juli 18, 2006

En härlig dag


Idag har jag haft en härlig dag. Träffade en god vän och spelade minigolf. Det var en väldigt svår bana (eller så är jag bara väldigt dålig på minigolf :) De flesta banorna sluttade antingen uppåt eller nedåt. Fast det hade nog inte spelat så stor roll... Han vann 'big time' med typ -30 eller något. Jag är en dålig förlorare och om jag blir spänd eller lite nervös, ja då funkar det bara inte. Äh, jag vet att det bara är ett spel, det är inte så att jag börjar gråta eller nå't... :) Det var när jag inte ansträngde mig som jag fick fick in ett eller några bra slag. Det påminde om när jag skulle spela biljard för ett tag sen... det var samma sak då. När jag kände mig pressad av någon liten anledning så blev jag jättespänd och då gick det inte alls. Det känns så fånigt bara och allt sitter i mitt huvud! Iaf så var det roligt och trevligt! Så tack K, för en god match! och en finfin dag! =D

Klockan 18.30 träffade jag J i Björns Trädgård och så gick vi och tog oss ett glas och satt och snackade. Jag frös lite för jag var barbent och hade kjol på mig. Som tur var hade jag med min gröna hoodtröja, annars hade jag väl frusit ännu mer.

Nu har jag mysbrallorna på, ett linne och en rosa plyschjacka över. Lite gos sådär... Fast jag vill hellre gosa med någon. Jag har ju katten förstås men se, det är inte alls samma sak. :)

Föresten så hade hon inte fått min ansökan i fredags, hon jag ringde ang ev arkivjobb på Cullergbaletten. Jag skickade ansökan igen från en annan av mina e-postadresser och ringde upp henne efteråt fast då var hon redan på väg hem. Nu vet hon i alla fall att jag skickade det både i fredags och att jag skickat det nu idag.

Håll tummarna, så får vi se hur det går!

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem