onsdag, augusti 16, 2006

... rosa lampan!



- Karins absoluta favorit! Lampan är mycket speciell och nästan ett konstverk i sig. Den är mer tredimensionell än någon annan lampa du upplevt, dessutom går det lätt att byta glödlampa, bara för undan plexiglasskivorna och skruva i. Kan det bli enklare? Kan det bli snyggare? Knappast.

Dessutom tror jag att den är bra storleksmässigt, den är snygg, modern och sist men inte minst, praktisk! =)

Klart att bilderna inte gör den riktigt rättvisa men det ger ett hum i alla fall.

Nu ska jag sova riktigt gott.
Jösses, jag tror jag fattat något sorts beslut! Härligt! =) Kanske...

Kom gärna med synpunkter och förslag! Tas tacksamt emot!

/K

3 Kommentarer:

Blogger S-Man sa...

Såhär i kräfttider kan jag ju bara säga att den sitter som ett smäck!

=)

17:13  
Blogger KarinC sa...

En kräftlampa? Näeeh...

=)

17:32  
Blogger S-Man sa...

Ett gäng såna på rad så är du hemma.
Bara att tjacka hem ett par paket räkor å köra igång!

=)

22:46  

Skicka en kommentar

<< Hem