tisdag, augusti 15, 2006

Lampor, lampor och ännu mera lampor!

Ameh, se så trist det ser ut då i min hall! Går ju inte ha en hall som ser ut så där! sprang omkring och plåtade med mobilen trots att jag inte är säker på om man får det egentligen... jag var lite hemlig och försökte göra det i lönndom eller så var det helt enkelt så att ingen av expediterna brydde sig. :) Kanske var det just så enkelt?

Lampor, lampor, lampor.... massor finns det. Min hall ser tråkig ut med sin nakna glödlampa, inte kul alls. Egentligen ska det vara en kupa på den nakna glödlampan men eftersom det är sånt företag att byta glödlampa, har jag bestämt mig för att köpa en annan mer praktisk och snygg lampa.

Kruxet är att jag är höjdrädd. Ja, jag har jättesvårt att stå på min rangliga trästege, balansera den där jävla kupan i ena handen medan jag skruvar ur de små, små skruvarna med den andra! Jag blir kallsvettig varje gång... Inte kul alls, är det. Men nu ska det bli ändring på det. Jag vill ha en lampa som känns bra. Som är både snygg och praktisk och helst ska den heller inte kosta flera tusen heller.

Plexiglas, plexiglas är snyggt! Och så praktiskt sen =) Jo men det är ju det! Inga dammiga tygskärmar här inte, det fick jag nog av som barn!

/K

1 Kommentarer:

Blogger S-Man sa...

HAHA!
Har en lika naken en i min hall...

17:15  

Skicka en kommentar

<< Hem