måndag, augusti 07, 2006

LasagnaHeaven


Nu har jag jobbat ett pass på förra jobbet och det kändes ok. Jag lagade en lasange som blev jättegod. Annars har jag den föreställningen om mig själv att jag inte är särskilt bra på att laga mat, men det stämmer inte...
jag kan faktiskt :) Det är nog mest det att jag tycker det är tråkigt att laga mat till bara mig själv och att jag lätt blir stressad och känner av den där fåniga prestationsångeten...(iaf om jag lagar met till flera personer) men oftast ror jag ju iland med det, trots det. Och egentligen är det ju "no big deal" om det skulle smaka peckus... då får man väl äta något annat.
Fast det är klart det är kul när det smakar bra! :)

/K

3 Kommentarer:

Blogger S-Man sa...

Jag var faktiskt på väg att ringa dig, bara så du vet...

=)

00:06  
Blogger S-Man sa...

Fan, har precis vaknat och kom att tänka på den helt GUDOMLIGA lasagnen de har precis vid morsan, i gbg.

Känner t.o.m lukten av den...

08:19  
Blogger KarinC sa...

=)

Lasagne.... garrghhh...sluurp...!

11:54  

Skicka en kommentar

<< Hem