söndag, juli 09, 2006

Här-är-hela-listan!

--> S-man! <-- Jag antar utmaningen!

Här är min lista på fem saker.......

Fem saker i min frys:
jag måste gå och kolla, vänta lite! ................ köttbullar, massor av glass, en frysklamp, pytt-i-panna, bröd och 4-laxbitar-på-rad

Fem saker i min garderob:
Strumpor, underkläder, fina kläder, fula kläder, andra kläder och en gammal nessecär

Fem saker i min öhh... bil:
men jag har ju ingen bil!

Fem saker i min väska:
Sminkkitt, mobiltelefon, plånbok, sl-kort, ragg-tuggummi och glasögonfodral

Fem personer som jag vet läser min blogg öhh... och som jag ska passa detta vidare till:
Skriv en kommentar, ni fem som läser min blogg och som vågar anta denna utmaning! I dare you! =)

/K

4 Kommentarer:

Blogger Babushka sa...

Nä jag orkar inte med utmaningar idag.
;-)

Some other day perhaps.

14:33  
Anonymous Anonym sa...

Skit också, nu kom du ju på mig.
Du lovade ju att inte berätta för andra om att jag läser din blogg...men vänta..det var ju jag som sa det nu...Verdamnt!! Bortgjord!!!

21:13  
Blogger S-Man sa...

De är himla goda de där lax-på-rad bitarna!
3,5 minuter i micron bara...

Schlurp!

=D

18:50  
Blogger KarinC sa...

Ok Pelle! Du vet vad du ska göra... Lista! ;)

23:22  

Skicka en kommentar

<< Hem