söndag, april 09, 2006

Måndag suger!

I morgon är det måndag! Villintevillintevillinte! Jobbjobbjobba.

Jag är trött och rädd för veckan som kommer. Det känns som hela mitt liv står på ända. Stora beslut som ska fattas. Avgörande beslut. Och jag har ingen koll alls och det känns jävligt läskigt. Jag kan inte göra något, det är bara att ta det som det kommer, eller nåt. Jag vet ingenting om någonting. En hemskt skrämmande känsla. Känner oron komma krypande.

Nu ska jag göra mig klar för att sova, ska upp tidigt i morgon. Min arbetstid i morgon skulle varit 07.00-20.30, men jag jobbar till klockan 12.00, SOM TUR ÄR! Det där passet alltså. Får man jobba så länge i sträck? (13,5 timmar) Jag bara undrar... Jo det får man väl... antagligen.
Sov gott! /K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem