torsdag, april 06, 2006

L I M B O

Jag är i limbo, i ingemansland. Har inte hört något än. Har haft på mig mobilen hela dagen utifall att de skulle ringa från Raä, men icke... telefåånen har varit plågsamt tyst och nu är klockan redan 17.30. Min mamma tyckte jag skulle ringa dem, men det har jag inte gjort. Hon sa:

"Smid medans järnet är varmt! Ring dem när du kommer hem i em. Får du ett nej, ring då fort som sjutton till Medelhavsmuseet. Du får fundera över vilket av jobben du helst av allt vill ha"

Jag har vägt fram och tillbaka och ändrat mig sjuttielva gånger med ljusets hastighet.

"Å ena sidan, å andra sidan" Yadi, yadi...

Som jag ser det finns det tre olika scenarion.

1. Jag får ett av jobben, då tar jag det, vilket det nu blir! Tjoho! =)
2. Jag får båda, då måste jag välja!!! Hjälp! Vilket vill jag ha?! Beslutsångest =O
3. Jag får inget av dem, ja då är det ju som det är.... Skit! :=

Nu kan jag bara vänta, tadamtadamtadam.....................

/K

1 Kommentarer:

Blogger S-Man sa...

Bit ihop bara.
Men akta plomberna =)

20:34  

Skicka en kommentar

<< Hem