tisdag, februari 21, 2006

My fön is död

Jag har ingen telefon. Den stängdes av idag klockan 05.00 i morse. Det har jag missat helt, jag har ju inte ringt i telefonen på hela dagen.

Jag har bytt telefoniabonnemang, från Telia till Bredbandsbolaget. Jag har fått meddelande från Telia för någon vecka sen, men inte kopplat riktigt. HAHA! Alltså jag såg ju inte att det var från och med idag som den skulle kopplas ifrån.

I måndags hämtade jag paketet och nu i eftermiddags skulle jag koppla in eländet... jag det gick ju så där... Inte alls. Det resulterade i att vare sig min TV eller min Internetuppkoppling fungerade. Så jag kopplade ur allt igen (och då funkade det) och tänkte i panik :
- Jag säger upp abonnemanget! Jag vill att det ska vara precis som förut!!! Innan! Orkar inte med en massa strul!

Och så ringde jag Bredbandsbolaget från min mobiltelefon eftersom min ordinarie telefon ju var urkopplad. Blev kopplad hit och dit och pratade nog med tre eller fyra personer innan jag slutligen pratade med en kille på tekniksupport. De ska komma hit och fixa ihop det åt mig. SNART hoppas jag. Killen sa, när jag frågade hur lång tid det kan tänkas att ta innan de ringer mig och kan komma hit: - Ja, jag har satt " högsta prioritet" på dig här. I och med att det är telefoni det handlar om och det går ju inte att vara utan det så länge...
Man tackar, man tackar.

Hoppas bara att de ringer nu då. I morogon eller så. Annars kommer stora elaka Karin och ÄTER UPP DEM! MJJAOO!!!

Vem ska jag skylla på? Telia eller Bredbandsbolaget? Jag har ju ingen del i det hela (öh), det har varit lite mycket nu sista tiden och jag har bara inte orkat ta tag i saker och ting. Japp, då kommer det som ett brev på posten. Det är så det brukar funka! Skjut alltid upp det du har att göra till i morgon så blir det MYCKET roligare!

Så om ni ringer och jag inte svarar så vet ni varför.... MY FÖN IS DÖD!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem