torsdag, februari 16, 2006

Hemska tankar









En av mina arbetskamrater sa under gårdagens planeringsdag:

- Har du hört något från honom?
- Va, vadå? Vem menar du?
-
Ja, Mr X.

Märkligt, speciellt som han är i mitt huvud igen och jag tänkt ganska mycket på honom senaste tiden. Men det är kanske bara en sån där bekräftelsegrej? Jag menar, det kanske inte betyder någonting egentligen.

Det betyder inte att jag är KÄR i honom (hemska tanke, eftersom det ju är döfött menar jag).

Jag ska bekänna en sak, jag skickade ett sms till honom förra veckan. I mitt huvud intalade jag mig att det bara var för att jag ville höra hur han mådde och hur det var på nya jobbet… Han svarade ganska så snabbt. Jorå. Men han intalar sig väl också att ”vi bara är vänner” och då är det ju ok. Och ingenting har ju faktiskt hänt. Och så kanske det är? Vi är bara vänner? Inget mer. Det är kanske bara jag som känner attraktion? (hemska tanke).

Jag har tidigare undvikit kontakt eftersom han har en flickvän och jag är en snäll flicka som inte vill komma emellan de två.

Ja jag vet, jag är både ädel och ödmjuk.
NOT!
/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem