söndag, februari 05, 2006

Kontakt

Han ringde igår, M. Jag skickade ett sms i måndags och kom med en lunchinvit till tisdagen. Han var positiv till förslaget och vi kom så långt att vi kom överens om tid och plats. Tyvärr var han tvungen att ställa in eftersom det var någon slags kris på jobbet. Jag förstår väl det, att han inte kan gå ifrån. Det är helt ok. Klart jag blev besviken men det var inte så mycket att göra åt det.

Jag har varit lite missnöjd och otålig och undrat över varför han inte hört av sig... jag hade verkligen inte hört ett ljud ifrån honom sen i tisdags. Jag lekte med tanken att JAG skulle höra av mig, igen men avfärdade snabbt den tanken. Om han har tid och lust att träffa mig eller bara prata så får han ringa. Han vet var jag finns. Så här i efterhand var det bra att jag hade TÅLAMOD att vänta lite (det hade inte gått så många dar... det bara kändes så) trots att tålamod inte är en av mina största styrkor.

Men så fick jag då ett sms ifrån honom igår lördag och han ringde upp mig efter en stund och vi pratade en trekvart kanske. Han har jobbat, jobbat, jobbat hela veckan. Vi kommer inte ses något denna vecka, han har fullt upp idag söndag också. Men kontakten är i alla fall återupprättad.
/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem