måndag, november 28, 2005

Stilla dagar

Idag har jag sökt två jobb, betalat räkningar och gått en promenad. Mycket snö ute, är det. Jag hade aldelles för korta strumpor på mig så de åkte fram i skon. I princip var jag barfota i skorna, men jag frös inte. Det är väldigt bra skor med mjukt ludd i.

Jag har funderat, ältat och analyserat allt möjligt idag och jag blir väldigt trött av det... och ledsen.
-----------
Har varit inne på passagen men får bara konstiga meddelanden...
Den här te x:

"Djur

hej XXX

Vad är det för djur som sitter uppkrupna framför datorn. Känns lite som om det vore en själv på nåt vis.

F"
Hur har han tänkt att jag skulle svara på det? Tror han att jag gör det, svarar alltså?

eller:
"annons

hej snälla du,jag bor i nacka 08.xx xx xx kan du inte ringa nu heter benny x"

Han är 48 år... 48 år! Men vad tror han? Att jag skulle
1. svara på ett sådant meddelande? Han låter lite... hu jag vet inte. DESPERAT eller bara ensam kanske. Får obehaglighetskänslor och konstiga vibbbar i alla fall.
2. Han är 48 år... jag har satt gränsen vid 43 år.


äh! Jag lägger ner, tror jag. Inget roligt längre.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem