onsdag, november 23, 2005

WHATEVER!!

Mötesplatsen /vs Passagen.

Jag är uppkopplad vid båda, samtidigt. Varför vet jag inte. Hade gjort uppehåll från Passagen. En sten föll från mitt redan så stressade hjärta. Det var verkligen ett beroende. Jag gick tillsist in titt som tätt bara för att. Oftast gick jag snabbt ut igen. Ingen snabb fix längre, bara TRÅKIGT! Inget intressant alls, bara konstigt folk. En gillade att känna en kvinnas hårda hand och en annan undrade om jag ville knulla lite. Amen, vad är det för jäkla puckosnubbar?! Jag bara undrar...

Nu är jag alltså tillbaka igen! WHY? Vet faktiskt inte... jo föresten. Jag kan inte sluta! Jag är beroende! JAG HAR TRÅKIGT! JAG ÄR RASTLÖS!

Men vänta nu... det var ju tråkigt INNAN jag ... AHH! FU**K IT!

WHATEVER!!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem