tisdag, november 29, 2005

Lite bättre

Idag har jag varit på jobbintervju och ja, det gick ju riktigt bra. Lite nervös var jag som sagt, men jag klarade av det.

Detta jobb har nästan bara fördelar.

1. Tar 5 min med t-bana och sen inte långt att gå alls
2. Inkörda rutiner, bara att jobba på liksom...
3. OM jag får det... så får jag en veckas introduktion
4. Börjar isf i mitten på december
5. Hyfsat bra och varierande arbetstider...både dagar och kvällar, jobbar varannan helg
6. Inga journätter (tack och lov...)
7. Inte så stor arbetsplats
8. Jag får arbetskamrater!
9. Bra lön! Iaf såpass bra att jag tidigare inte haft högre lön.. men det var ju ett tag sen jag arbetade.
10. Det är ett vikariat på ett halvår med en månads uppsägningstid om jag under tiden får ngt annat arbete som jag helllre vill ha.

Nu känns allt lite bättre.
Phhu!
/K

1 Kommentarer:

Blogger Per i Stockholm sa...

Men va skoj!!.. :-)

Håller tummar och tassar...

07:59  

Skicka en kommentar

<< Hem