tisdag, april 17, 2007

Vilse i arkivet. NOT!


Det var ju inte alls läskigt!
Att vara sist på arkivet!
Att låsa, släcka och larma på!

Fast det känns ju lite speciellt att veta att jag är ensam i hela huset och har ansvaret. Men det gick ju bra, vad jag vet...

Jag slog koden, gjorde det jag skulle göra och öppnade dörren och gick ut. Man har 30 sekunder på sig att ta sig ut innan larmet går på. Det är alltid ett stressmoment det där. Jag stod utanför och väntade ett tag, bara utifall att.

Arkivet byggs ut och idag har de satt upp den 4:e våningen i "tornet". Det går med en väldig fart, fast det är bara fas 1, hela innanmätet är ju kvar.

Idag fick jag faktiskt en intresseanmälan eller något på jobbet om cd:n. Jag hade inte med mitt ex idag så hon kunde inte lyssna, men jag ska ta med det i morgon. Så, kanske får jag min första cd-skiva såld i morgon! =)

Är det någon där ute som är intresserade så är det bara att höra av sig, antingen till mig eller direkt till Fräsningsarmén och/eller vår hemsida. Ja ni vet väl adressen vid det här laget.

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem