torsdag, augusti 17, 2006

Disco Inferno



Det är Kulturfestival i Stockholm och igår kväll var jag och Ñ utanför Operan och tittade på musikalen "Saturday Night Fever". Andreas Lundstedt från Alcazar spelade huvudrollen och han är ju fantastiskt bra. Det var snygga moves, häftiga 70-tals outfits och sprakande discodans och som vanligt kunde jag inte stå stilla. Efter showen var det disco och nästan alla människor dansade och var glada. En härlig stämning var det. =) Precis vad jag behövde, ren och skär glädje och att få dansa hämningslöst bland massa andra människor.

Efteråt gick vi till Max Hamurgerstället och satt och snackade. Det blev en sen natt. Vi missade sista tåget och fick ta nattbussen hem. Jag stod utanför Åhléns och väntade över en halvtimme på bussen men tillsist kom den.

Ikväll ska jag gå och se Carmina Burana. Den föreställningen har jag velat se länge, länge och nu ska det äntligen bli av. Jag får se om jag får med mig någon... annars går jag själv dit.

Bild 1 (den länst ner). Jag dansar mina discomoves.
Bild 2 och 3. Disco och andra glada medmänniskor!


/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem