lördag, juni 17, 2006

Grill och lammkött ;-)


Snart kommer mina Homegirls :) J och V hit och så ska vi grilla lite i parken här. Nice!

Annars har jag varit inne i staden idag och varit hos min optiker igen. Mina ögon mår bra och nya linser är beställda. Sen gick jag omkring och kände mig lite ensam, klockan var ganska tidig fm och jag visste inte vad jag skulle hitta på. Åkte hem vid lunch, käkade och började läsa Karin Alvtegens bok "Skam". En tung bok men ändå lättläst på något sätt. Känner mycket igen mig i den. Det var lite jobbigt faktiskt.

Blev bjuden på öl av grannen högst upp och vi satt på "hunkens" balkong och softade i solen. Vi har blivit en liten kompistrio vi... Karin och så grabbarna... haha! Men det är bra med trevliga grannar.

Naturligtvis har jag varit inne på dejtingsidan på passagen (kan ju inte låta bli). Fick ett meddelande från en undegiven 24-åring som tyckte jag hade "fantastika ögon och wow, jag faller ner på knä och tillber dig..." Jag hade inte ens särskilt bra kort och hur han kunde se mina fanastiska ögon är för mig ett mysterium, eftersom jag hade solglasögon på mig. Men jag ser kanske lite bister/sammanbiten ut (det blir så när jag tar kort på mig själv) så han kanske trodde jag var någon dominant dominica eller något.

Nej. Jag är varken dominant eller undergiven. Jag tror på jämställdhet. Jag är inte så insatt i det där. Och inte intresserad. Dessutom var han faktiskt lite väl ung.

Oj, nu är klockan snart dags!

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem