torsdag, mars 02, 2006

Äh, nu ångrar jag mig!

"Jag har fått dina meddelanden (såg dem idag) på min hotmail.

Jag har varit rätt avståndstagande den här veckan och vill därför höra
av mig och förklara lite grann varför. Faktum är att jag inte alls mår
bra, jag har åkt ner i en djup, djup svacka. Känner mig rätt liten och
ynklig för tillfället. Har gått in i väggen eller nåt, och därför har
jag inte orkat prata eller ta kontakt.

Ang vår "date" nu i helgen så känner jag att jag vill skjuta på den
ett tag. Jag är inte riktigt "fit for fight" i nuläget, (vare sig på
dejtingfronten eller på ngn annan front), om man säger så...

Nu vet du i alla fall hur det är.

Ha det gott.
Och, vi hörs!
/K"

Varför skrev jag det där mejlet?
Och inte svarar han på msn heller.
Han blev väl stött...

Fast det sista JAG behöver är strul,
eller så tar jag det för allvarligt.
Brukar göra det. Skit.
Jag behöver kanske lite manlig bekräftelse?
Och nu har jag sumpat det.

Jag kan inte tänka riktigt klart och
i nuläget är jag urusel på att analysera,
det som jag brukar vara så bra på!

Analys! Thats my middle name!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem