lördag, december 10, 2005

The story of my Life

Jag har nu jobbat i tre dagar. Intensiva, roliga, nervösa och svåra dagar.

Mr X jobbar på samma avdelning som jag. Jag har haft jobbintroduktion tillsammans med honom och jag kände nästan med en gång att det var något, en attraktion. Han var väldigt uppmärksam, frågade mycket och var intresserad av mig så där allmänt. Det behöver inte betyda något mer än just det, att han är intresserad av mig som person.

Men ibland tittar han så intensivt på mig... våra blickar liksom hakar i varandra. Vi jobbar bra ihop och kommer bra överens. Personkemin stämmer. (Jag jobbar oftast bättre ihop med män än med kvinnor, hur nu DET kan komma sig!)

Efter ett tag förstod jag att Mr X kanske flörtade med mig och jag gjorde det tillbaka, sådär lite grann bara. Fast igår fick jag det svart på vitt att han har en flickvän så…. Jag blev besviken men hade det lite på känn. Jag får utgå ifrån att de män som kommer i min väg och som jag är intresserade av är upptagna, tills motsatsen är bevisad.

Så, han är alltså upptagen. Inte första gången DET händer. Det är liksom ”the story of my life” att dras till män som på ett eller annat sätt är upptagna/oförmögna/ointresserade.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem