måndag, december 05, 2005

Uppdatering

Alltså, utgång igen i lördags, till Snaps. Jag kände av sviterna efter fredagskvällen, trots film och pizza hos en kompis i Midsommarkransen under lördagseftermiddagen.

J. ooch jag satt i baren och diggade gamla synthhits från 80-talet. Jag åkte hem ca kl 02.00. Stupade ner i sängen. Zzzzzzz.

Lugn söndagseftermiddag. Klockan 14.30 var det dags att åka och öva med kören innan Christmas Carol-konserten kl 16.00. Mina väninnor J. ooch V. kom och lyssande. Det var ett fulltecknat program som började med luciatåg med de små barnen. Sen sjöng vi i kören i omgångar, varvat med textläsning om julen och frälsningsarméns blåsorkester.

En lyckad konsert blev det som gick bra och det var roligt, precis som det ska vara! Idag är det körövning som vanligt, den sista jag kan vara med på innan terminsavslutningen (som jag missar nästa vecka... eftersom jag jobbar då).

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem