onsdag, december 07, 2005

Första dagen på nya jobbet!

Upp klockan 05.50, frukost och morgonbestyr, sen t-banan till Bredäng. Var där strax innan utsatt tid klockan 07.00. Träffade de boende, hjälpte till att ordna frukost och gjorde lite trevliga hushålllsysslor, som att stryka tvätt.
Sen personalmöte i tre timmar... var tog tiden vägen? Helt plötsligt var klockan nästan 15.45 och jag slutade för dagen.

Ikväll ska jag gå på Fasching med Ñ. Konsert klockan 20.30 med Trio Mocotó. Som tur är börjar jag inte föränn kl 13.30 i morgon... annars skulle det inte gå.

I det stora hela är jag nöjd med dagen! Många intryck och hur mycket information som helst! Så är det ju alltid. Och jag glömmer bort att jag precis har börjat och jag förväntar mig i vanlig ordning att jag ska KUNNA allt, komma ihåg ALLT. Jag vet att det inte funkar så förutom att det är en OMÖJLIGHET! Det viktigaste är att jag gör så gott jag kan, frågar om det är något jag undrar över och är mig själv.

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem