fredag, augusti 25, 2006

Tack för den! :=


Det här "trevliga" meddelandet fick jag på passagens dejtingsida som jag håller på att avveckla. Det är tydligen provocerande för några.


"Ha, ha

Oj då. Orkar inte! Vi - alla andra utom just du -är så jobbuiga. Har så mycket eget. Så mycket mänskligt. Och du som trodde du var så unikt fantastisk!!

Snälla lilla vän: Du är en mängdmänniska, ett grått någe, som bara söker en käresta.

Coola ner dig. Kom ner på jorden! Väx upp!"


Ja det säger mer om honom än om mig. Idioter finns det överallt. Tyvärr tar jag illa upp! Vilket irriterar mig något. Känns som jag fått en kalldusch.

Mitt svar:

"Men ojojoj vad känslig man kan vara, plutten. Det är just sånna män som du som får mig att vilja härifrån. Du vet lika lite om mig som jag vet om dig (tack och lov).

Så, spärrlistan nästa!"

Ja, jag vet inte... suck säger jag bara.

/K

1 Kommentarer:

Blogger S-Man sa...

Yupp!
Avveckla!!

Kram

//S

(ixied)

01:10  

Skicka en kommentar

<< Hem