torsdag, juni 29, 2006

Fullt upp med en bra dag! =D


Idag har det varit fullt upp. Jag och päronen åkte till Bauhaus i Barkaby och jag köpte massor av grejer till min balkong och lite annat. Trätrallträtrallträtrall e fint! =) Började sätta ihop det i eftermiddags men blev inte klar, får fortsätta i morgon. Det är kul och det blir såå tjusigt. Och så köpte jag nya balkongmöbler också , 2 stolar och ett bord för 500 kr.

Jag sopade och skurade hela balkongen innan jag började montera ihop trätrallen. Ser fram emot i morgon då jag får fortsätta med mitt projekt!

Annars har jag varit hos sjukgymnasten och fått lite massage, så skönt så skönt. Jag har verkligen spänningar i kroppen. Nacke, axlar (det säger knak knak när jag roterar mina axlar) och ansikte/huvud. Jag biter ihop mina käkar också, de är i ständigt spänningsläge. Jag har verkligen svårt att slappna av.

Idag fick jag ett tråkigt besked till =( och det känns tugnt men det kommer gå bra det också. Vi vet så lite än, jag ska försöka att inte jaga upp mig. Jag har pratat med M, både igår och idag. Hon har fått komma hem idag och jag ska dit i morgon och hälsa på!

Ikväll har jag varit på min gamla arbetsplats i Bredäng. Jag blev avtackad med fika och present och ett jättegulligt kort som värmde mitt hjärta.

"Kära Karin! Vi saknar dig massor! Önskar dig lycka med allt du tar dig för i framtiden! Kram från oss på XXXX" och så alla namnen. Snyft. Det var en jättefin present och jag blev jätteglad! =D

Haha! De saknar mig!

/K

2 Kommentarer:

Blogger S-Man sa...

Får försöka hitta ngn lucka senare i sommar, så att vi kan sitta å hinka pilsner (eller annat) på din trallvänliga balkong.

=)

04:19  
Blogger KarinC sa...

Thank you Anabela :)

15:52  

Skicka en kommentar

<< Hem