söndag, juni 25, 2006

Datorkrasch


Min dator kraschade alldeles nyss. I alla fall stod det så på meddelandet jag fick och allt såg jättekonstigt ut på skärmen, det var som uppförstorat och såg ut som ett negativ av ett fotografi. Jag blev alldeles kall inombords och tänkte på allt jag inte sparat på cd-rom.

Jag ville inte sätta igång datorn igen, jag ville förneka, glömma bort och strunta i det. Men jag gjorde inte det. Jag fick inget hysteriskt utbrott som jag brukar få och jag panikringde inte någon av mina få manliga vänner. Jag satte bara igång datorn igen och bad en stilla bön att det skulle fungera. Hade det inte gjort det hade jag fått ringa någon, i morgon. Microsoft support eller något. Och i morgon ska jag köpa cd-romskivor och börja spara.

Hoppas det inte är försent...

/K

1 Kommentarer:

Blogger S-Man sa...

Usch! Det är bara att blunda och hoppas på det bästa...

=/

18:09  

Skicka en kommentar

<< Hem