onsdag, juni 21, 2006

Svärta


Jag vaknade tidigt i morse och kunde inte somna om. Jag drömde, jag drömde och kände mig så ledsen och det sitter fortfarande i. Det är ett tomrum som inte går att fylla. Jag vet att känslor kommer och går och just nu är jag så ledsen. Det sitter strax nedanför bröstbenet och sträcker sig upp mot halsen. Jag har kvävningskänslor, något sitter fast i mig! Biter sig tag! Jag har svårt att svälja.

Jag drömde om Mr X. (Varför drömmer jag om honom?!) Jag har inte hört av honom (eller tänkt på honom) på flera månader och så plötsligt dyker han upp i mina drömmar! Men likväl så påverkades jag starkt av det jag drömde och det var också sant, det jag drömde. Han har gjort sitt val i verkligheten såväl som i drömmen.

Att det ska göra så ont! Jag blev förälskad i honom trots att jag visste att det inte skulle fungera på grund av en massa anledningar. Det var aldrig uttalat att det var något mellan oss, men han fiskade efter något det märkte jag ju... Jag höll tillbaka eftersom jag visste att han hade en flickvän. Det är ju också typiskt, att falla för en upptagen man. Vad är det med mig??! Jag trodde jag hade glömt honom!

Nu ska jag gå och dra täcket över huvudet.

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem