tisdag, januari 24, 2006

Timmarna med Leo


Nu har jag träffat en ny liten människa. Leo. Naturligtvis är jag helt betagen av honom. Det går ju inte att bli annat. Han är så liten. Han sov mest och åt. Och gnydde lite ibland. Jag kunde inte låta bli att köpa en liten sak till honom. En filur köpte jag. Den var röd. Kolla in filurerna på: http://www.skummis.se

Jag hade med mig fika också som vi vuxna (såklart:) mumsade i oss. Och så gick vi en prommenad eftersom Leo hade fått ett paket som skulle hämtas ut. Men mest satt jag och tittade på honom och strök honom över pannan och så pratade jag med A och S såklart. Nu luktar mina kläder bebis och jag har ett leende på läpparna. Jag fick hålla i honom också och han vägde nästan ingenting.
Tänk vad några timmar med en bebis kan göra... underverk för själen! Och så har jag fått en ny liten kompis också tror jag.

Kram K


2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men lilla knyttet då va söt man kan vara...

21:41  
Blogger KarinC sa...

Visst är han fin? :)

13:16  

Skicka en kommentar

<< Hem