onsdag, januari 18, 2006

Det gick ju riktigt...

bra det där!

Jag träffade M. vid Svampen i söndags kväll. Han hade beställt bord på den italienska "Lady och Lufsen"-restaurangen Capri. Han kommenterade det själv och sa att han inte hade några baktankar alls med det... "Jasså du?" sa jag och så skrattade vi. De hade faktiskt en bild på Lady och Lufsen på menyerna. Det var lite kul... =)

De har riktigt god italiensk mat på Capri. Vi hade massor att prata om och timmarna bara flög fram. Klockan var ungefär 21.30 när vi bröt upp. Han följde mig ner till perrongen och väntade med mig tills mitt tåg kom. En puss blev det också och så sa vi hej då.

Han ringde mig igår kväll och vi pratade väl en timme eller något. Vi ska äta sushi och gå på bio i morgon kväll.

Så har jag något att se fram emot... =) HÄRLIGT!

Kram på er!
/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem