tisdag, december 13, 2005

Mysterium

Jo jag har jobbat med Mr X, både idag och igår. Har faktiskt funkat bra, men det är ju rätt döfött på flörtfronten. Jag menar det kan inte bli (och ska inte bli) en fortsättning. Typiskt att snubben är upptagen...

Lite jobbigt, eftersom jag känner mig ännu mer ensam och tycker synd om mig själv ännu mer. Jag har varit singel så länge att jag inte kommer ihåg hur det är eller hur man gör. Jag är nog analfabet på området i fråga.

Jag tycker det är ett mysterium hur det där funkar.
Jag menar, det är inte konstigt att attraktion uppstår mellan två personer. Så långt greppar jag... men sen? Hur får man det att klaffa? Det är så mycket som ska stämma! Är trött på dejtingsförfarandet samtidigt som jag längtar ihjäl mig.

Blää
Varför ska det vara så svårt?
Haallå!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem