måndag, december 19, 2005

Nojja?

Panik! Mr X vet mitt användarnam på poeter.se... där finns en länk till denna blogg. Det står saker om honom här...bekännelser typ eller nå´t.

Jag har nu tagit bort länken mellan poetersidan och bloggen. Raderat en bit av mig själv. Säg mig - var det rätt eller är jag bara paranoid? Tänkte inte alls på det när jag berättade om min sida på Poeter.se.
Eller så är han inte så intresserad av poesi och bloggar. Så kan det ju vara... ehh.
Kommer lägga ut länken till bloggen igen på poetersidan när det har lagt sig(vad det nu är). Bara han inte går in där jämt, utan bara en gång typ. Men hur ska jag veta det? Jag kan väl inte kontrollera det heller?!

LUGN KARIN, LUGN.... andas. Såja. Bra.
Han kanske inte ens kommer ihåg ditt användarnamn?
Ok.

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem