fredag, december 30, 2005

Insnöad

Jag har börjat spela igen...
The Sims 2.

För ett antal år sedan när jag fortfarande hade kontakt med mitt ex, spelade jag som besatt. Fast då den tidigare versionen med alla dess tilläggsdiskar. Jag kunde sitta timmar i sträck utan någon vetskap om yttervärlden och leva dessa simars liv. Istället för att leva mitt eget liv. Det var så lätt (inte alltid) att leva mig in i denna simulerande värld och de blev nästan verkliga. Det låter ju inte riktigt friskt när jag tänker på det... =)

Jag har gjort ett uppehåll nu i två dagar från spelandet. Det är inte riktigt bra att bli SÅ uppslukad så jag glömmer bort att äta, dricka, sova och älska. Härom natten satt jag uppe till halv 4 på morgonen... hm.

Får försöka hålla igen lite och göra andra saker också. Fast jag sitter ju ofta framför datorn även när jag inte spelar Sims 2.

Ikväll ska jag ut en sväng med V. och J. Vi ska först hämta ut våra nyårsbiljetter på Bar Chaplin och sen gå vidare till Lemon på Kungsholmen. Jag ska träffa mina girlfriends kl 21.30 vid Hötorget.

Hepp! Måste börja göra mig i ordning lite, iaf kolla igenom min garderob!

Ha det gott!
/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem