lördag, december 31, 2005

En sista hälsning detta år!

En sista hälsning detta år!

Klänningbestyren klara och jag ska snart ge mig iväg. Ute smäller det trots att det är flera timmar kvar, men så är det ju alltid. Tycker annars att det har varit lite smällare och raketer i år. Jag kommer ihåg (vid hedenhös någontingting) när det började smälla redan i juldagarna... jag är glad för att det inte är så mycket fyverkerier längre, tycker inte om höga ljud.

Igår var det någon jävla idiot som fyrade av en smällare nere vid Sergels torg så det ekade i gångarna.
Jag var som tur var på väg upför rulltrappan och dristade mig till att skrika "Jävla idiot!". Det var veckans statement det! Haha =)

Nej, nu MÅSTE jag gå...
väl mött nästa år, raringar!

Kram K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem